MY BIRTHDAY REPORT





To everyone around the world, a huge thank YOU for all the birthday wishes sent via email, my blog, Facebook, sms text messages, and phone calls. I had a great day.

The chocolate cake topped with rich creamy coconut & pecan frosting, baked by my son Agmeth, -my favorite cheesecake, made by my sister Vanesse, -my Mother & Mother-in-law's prayer, -the serenade sang by phone at 6 AM by my brother Mark, Inusha and my nieces Elique & Julianne, and the warmth shared by my colleagues, were the best highlights of the day.



VIDEO:



4 comments:

Ingrid Martina-Cleofa said...

Monique,

Felisidat pa tur bo sobra dianan, anke mas lat ku bo fecha natal.

Mi deseo i speransa ta ku Dios Su bendishon i generosidat tabata mas speshal ku e otro dianan i ku bo dia a kuminsá ku un rayo gentil di speransa. Ku bo dianan ta yená ku hopi momentunan di amor i dulsura, ku un nota suave di pas i ternura.

Risibí hopi hopi amor i kariño di e úniko outéntiko Ingrid Martina-Cleofa i famia.

Carmen Curiel said...

My dear Miekje hoe is het er mee? Hoop dat jij en de jongens het goed en gezond maken en de hele verdere familie met aanhang.
Miekje ik heb je mail ontvangen. Ik ben trots op jou. Je hebt hele mooie fotos van je gezin en je weet je echtgenoot en zoon te behandelen en te aprecieren met veel liefde.
Ik wilde je ook feliciteren met je verjaardag op 6 mei. Ik was van 4 t.m. 8 mei met een groep vrouwen in Duistland. My dear mi ta desea abo y toer bo hendenan dianan kontento huntoe. Saludos di Heiko. Mil abrazos pa boso toer. Veel liefs van je tia Carmen.

Delia Welhous said...

Monique,

Masha masha pabien ku bo kumpleaños.

Bendishon, amor, felisidat, forsa pa sigui ku e bunita trabou di manda mensahe i abundansha di tur kos positivo pa bo i bo sernan di mas kerí.

Delia

Anonymous said...

Monique, how can I get in contact with this FCIB artist that debuted on your B-Day? I got a record deal for him ...hahahaha

A Miami Talent Scout ;-)

Mi ta kontentu ku bo tabata tin un B-day bendishona